Support

Staples Connect tilbyr den beste supporten med høy kvalitet, kompetanse og personlig behandling. Kunden står alltid i sentrum, og vi kan tilbyr en responstid på så lite som én time.

Vi driver kontinuerlig opplæring for alle konsulenter og teknikere for å tilby den aller høyeste kompetansen. I tillegg til dette kan vi også tilby forskjellige måter å betale for supporttjenestene på, som f.eks. fastpris, pris per bruk, timebankavtale hvor en redusert timepris beregnes osv.

For å få et så problemfritt IT-miljø som mulig, tilbyr vi også overvåkningsløsninger som gjør at du som kunde får en proaktiv støtte samt ekstern feilsøking før du som kunde overhode har merket at noe behøver å gjøres.

Når du kontakter vår servicedesk finnes det kyndig personale og koordinatorer som raskt identifiserer hvilken kompetanse som trengs, og de tar deretter hånd om saken.

Trenger du hjelp?

For å komme i kontakt med supporten, ring vår helpdesk.

23 96 36 10

Fjernsupport


Her kan du som kunde laste ned vårt fjernsupportprogram slik at servicedesken vår kan hjelpe deg.

Last ned Fjernsupport for PC »

Last ned Fjernsupport for Mac »